My protection!

Good Luck for all Candidates SPM Batch 2011 ..

Assalammualaikum .. Entry kali nie pendek jer .. Cuma nak wish Good Luck utk adeq adeq yang bakal menduduki SPM esok iaitu Isnin 14/11/2011 ..

Teringat tahun 2010 dulu .. Angah .. Bersusah payah ambil cuti .. Semata mata nak support adeq dia yang bongsu nih .. Bersusah payah pergi KL .. Rumah ayah semata mata nak minta restu .. Menangis nangis sambil berpeluk pelukan dengan Ayah .. Keesokkan harinya ,, Datang dengan penuh harapan " Aku boleh buat ! ! " .. Ye .. Alhamdulillah dengan izin Allah semuanya berjalan dengan lancar ..

Teringat lagi .. Soalan Bahasa Malaysia .. Banyak soalan bocor .. Sampai sampai kementerian nak repeat paper balik .. Oh ! ! tidak ! ! .. sesungguhnya .. Itu akan menjejaskan reputasi kalau di ulang ..

Teringat lagi .. Seminggu nak pekse kertas Ekonomi Asas .. Baru terkial kial nak belajar .. Sedangkan 2 tahun menghadap muka buku Ekonomi dan muka cikgu .. Tapi satu pun tak tahu .. Alih alih nak peksa baru lah beria ia belajar .. Dengan limpah kurnianya .. dapat lah b+ untuk orang yang malas nak belajar nih ..

Teringat lagi .. Masa nak ambil result .. Aku datang dewan .. Terus je Aina Syafiqah peluk aku .. Dia kata dia dapat 5A dalam tangisan .. Aku punya ? ? Tak ambil lagi .. Ok ! ! Aku lepaskan pelukkan .. Dan terus ambil result .. Alhamdulillah .. Aku dapat 4 A .. Ok sangat la tu .. Sebab tak sangka budak malas belajar boleh dapat macam tu ..

Nampak je banyak A .. Bak kata Ayah .. 4 A je .. Apa sangat .. Kalau boleh .. Straight A .. Baru orang pandang .. Ye la, Yah .. Saya bukan sesiapa .. ! !

Sebab tu lah merempat dekat Form 6 tu kan .. Ok Fine .. ! ! saya sungguh bertuah kerana diberi peluang untuk menuntut ilmu dekat form 6 .. Bertuah jugak ,, saya dapat ketemu Rahman siregar disitu .. Serta teramat bertuah ,, saya boleh berkawan dengan Iffah sulaiha yang bersemangat kental ,, Fatihah Za'aba (Rekrut ) yang tegas ,, Ayu Haliza furhana yang bersemangat nak dapat 4 flat .. Ervieena sharmilla Yang manis tu .. Ketemu Priencess2 dan puteres2 dalam kelas 6 rendah bougainvilea tu .. semua itu kenangan yang tak akan dilupakan sampai bila bila ..
Sekian ~
By:
Leyla ~
* Terima Kasih dekat Anis Muhidzir sebab ajar macam mana nak print screen tu .. Sayang kau ~

|
|
|
V