My protection!

Mimpikan Putera Idaman :)

Assalammualaikum ,,
Semalamkan ,, kita kan Excited gila buat Reading comprehension untuk Muet .. Lepas jerr 3 jam baca artikel Bahasa Inggeris tuhh .. Kepala kita dah mula buat hal .. Pening gila gila ..
* Itu tandanya Saya menggunakan akal fikiran saya sepenuhnya untuk memahami ayat ayat yang ditulis dalam artikel tuhh ..!!
Ok .. Nak skype dengan si ucuk pun tak dapat .. Sebab kepala dah pusing sangat .. Then ,, Saya buat keputusan tidur jelahh bagi melegakan otak yang berkarat nihhh ..:)

Masa saya tidur tu .. Saya termimpikan seseorang .. Hmm ,, Boleh dikatakan rindu serindu rindunya dekat dia .. Dia tu ialah seorang Lelaki dan semakin handsome bertambah kacak .. Ok ,, Sebelum Entry nie jadi panjang lebar .. Saya minta maaf sebab curang dengan Si ucuk saya ..(hanya dalam mimpi) :P
Nak call atau mesej , saya tahu saya tak mempunyai HAK DAH !!

Saya tengok Dia-----> Dalam mimpi tulah ..
Happy dengan kehidupan dia .. Then ,, Dia baru jerr dapat keputusan yang cemerlang .. Yelah .. Dia kan ambil A-Level .. Of couselah kena cemerlang ..Seperti biasa kalau mimpikan dia , mesti dia tak akan tegur saya .. Paling tidak pun pandang jeling jeling jerr .. ooooo .. Rasa macam realiti jerr .. Sebab kalau betul betul pun dia akan pandang saya macam tu jugak !

Susahlah kalau dia dah sebati dengan diri dan hati .. Nak padam pun dah payah .. Macam manalah saya boleh jatuh cinta dengan si egois tu KAN ? Sampai sampai dah 7 tahun admire  pada dia ..
Shitt ! ! Saya benci perasaan nie .. Shuhh! ! Pergi kau jauh jauh perasaan oiii ..  
Saya perlukan Si buah hati pegerang jantung saya jerr sekarang nie!!

Saya suka mimpikan dia .. Sebab apa .. Dia merupakan semangat saya untuk belajar .. Walaupun kami berkawan tapi Kami tak senasib .. Dan dia mempunyai nasib yang sungguh baik ..:)

Untuk Awak ..: Jaga diri elok elok yerr ..Terima kasih bagi semangat untuk maju terus dalam kehidupan saya :)
*Saya nie macam orang gila kan ?

Sekian untuk kali nie ..
Wasalam ..
By :
Leyla~