My protection!

kukeliru bertambah bercelaru !

P:"Saya nak cakap sesuatu dengan awak hari ni, boleh ?"
L:"Awak nak cakap apa ?? macam sesuatu yang buruk je .. Hmm,, Cakap jelah"
P:"Saya nak putus .. Sebabnya ,, Saya tak cintakan awak tapi saya cuma sayangkan awak sebagai kawan"
L:Terpulang dekat awak nak buat keputusan ..........................!
P:Saya beri awak pilihan sama ada awak nak kita postpon dulu atau terus putus .. Tapi Kedua-duanya kita akan jadi KAWAN BAIK...
L:Entah!Saya tak kisah.. It's up to you !!!!!

Ahh !! kata je macam tu .. kejap-kejap lagi ok lettu---)terus terbangun dari tidur .. Rupanya aku mimpi .. Aku terus tengok telefon .. Tak ada satu mesej pun ..Tak seperti selalu .. "Selamat malam Sayang.. Tidur lena-lena..Mimpi indah-indah .. I luv u .. Muahh:*"

Aku buat keputusan kitaorang kena jugak putus sebab aku rasa aku KENA JAGA PERASAAN dia ... Aku tak nak dia sakit hati,Makan hati dll disebabkan aku masih cintakan Capital A .. Kenapa aku rasa Capital A nie sentiasa jadi batu penghalang kebahagiaan aku ..?? Bukannya aku tak cuba nak lupakan dia tapi semakin cuba semakin sakit rasanya,,hilang arah,, hilang segala-galanya..!

Aku jugak bukan hendak mencari siapa yang salah siapa yang betul .. Tapi memang itulah yang aku buat .. Kenapa aku sentiasa mencari kesalahan dia ... ?? Mulia sangat ke aku nie ? Baik sangat ke aku nie? Aku rasa aku betul-betul nak minta sesiapa yang sudi beri cermin kelemahan aku pulak !

Kenapa mesti bila kami bersama,bergurau-senda,,bermesra ada saja kebahagian yang tercalit di hati .. Tapi kena mesti jua ada benci yang menikam perasaan ini ??

Konklusinya,Aku tahu .. Sebenarnya aku CEMBURU dengan kelebihan orang lain sedangkan hak sendiri tidak tahu jaga tetapi hak orang lain juga yang istimewa di mata buta aku ini..Mata yang buta atau hati yang buta??

Aku jugak tahu .. Sebenarnya aku nie perlukan dia .. Kalau tak kenapa sehari saja aku dah tak tentu hala..?kenapa rindu mengamit jiwa?Kenapa mesti aku tetunggu panggilan daripada dia ? Kenapa ???

Aku sedih sangat-sangat .. Dia sendiri dah kata .. Dia tak nak call,mesej,bergurau-senda dengan aku lepas nie.. Apa patut aku buat ??Patut aku kembali ?? Kenapa aku rasa aku keliru dengan perasaan nie .. Sampai bila aku aku nak macam nie sedangkan aku tak mampu tanpa dia ....

Awakkk .. Saya sayangkan awak sangat-sangat!!! :'[ :'[