My protection!

KFC teruk!!


Assalam,,,Hari nie nak up date blog ciket..cerita dia pendek je..
Ok!!Start now..Semalam..Aku dengan akak aku serta anak anaknya..pergi makan KFC dekat Giant Senawang..Memang dah jadi rutin kot…Lagi lagi Giant Senawang tu umpama dapur ke dua dekat rumah..Well,,dekat..mudah nak pergi..Lagi puns..tak payah susah susah nak masak kat rumah..haha

Ok!!Kononnya..Aku dah kenyang sebelum tu..Mana tak nya..jiran aku..Bagi lauk pulak!!Tapi akak aku nie belum makan..so,,dia puns ajak pergi makan KFC..Aku puns siap siap terus ke Giant..

Seperti biasa..Hidangan yang selalu aku makan tak lain tak bukan ‘Snack Plate’..Anak anak buah aku pulak diaorang nak mainan..so,,sorang satu ‘chicken meal’…Ha,,akak aku pulak..Hidangan yang dia selalu beli ‘chicken chop’..

Dah baca doa..Kita orang puns makan..Aku excited nak makan..tapi..tetiba..akak aku yang kedekut kalau aku kacau ‘Chicken chop’ dia tu tetiba nak suapkan aku..Aku puns bukak la mulut besar besar..mana taknya..orang nak suapkan kita..terima je lah..Aku dah kunyah..Aku rasa something!!erghhhh!!Teruknya rasa dia………………………………….!

Rasa dia..Ha,,umpama Ayam duduk tengah jalan..lepas tu kena lenyek kat tayar kereta..lepas tu..Orang KFC tu masak..jual dekat pelanggan..Rasa macam bangkai ayam..hah!!Terus tak selera..Kat situ jugak aku keluarkan apa yang aku rasa..tobat nak beli lagi..haha
Patut la..Akak aku kata..gigit sikit je..Aku pulak tak dengar..sebenarnya aku pelik..Kenapa pulak suruh gigit sikit je…hm,,,rupa rupanya..dia pendajalkan aku..shittt..!
Lepas je tu..dia ketawa besar..satu KFC tu tengok kitaorang….Budush betul!!

Akak aku..Tanya kat sorang pekerja nie..eh!!yazid rupanya..Rindu sama kamu..haha
Yazid puns pergi tanya dekat manager dia..lepas tu..Dia datang balik.. “Akak..boleh tak kitaorang tukar ‘Chicken chop’ nie dengan dinner plate..??sebab semua daging chicken chop ada masalah..”
Perghh!!Mujur Kau yang keluar yazid..Kalau manager kau yang keluar..kat situ jugak aku tengking dia..Bagi pelanggan makan ayam yang tak berkualiti….
Kesimpulannya…berhati hatilah beli makanan segera!!
Sekian~