My protection!

saia jatuh cinta!!

Fixie..Umpama dalam mimpi..Kalau aku boleh miliki..!!Ya..Dengan rendah diri aku mengaku..Aku jatuh cinta...haha
Nak hantaran kahwin fixie boleh tak??Please!!hihi
Alasannya..No lesen no rotax..!!Walaupun sudah memiliki basikal...Kalau boleh nak gak up to date sikit..Beli fixie..kumpul dalam RM500 gadai basikal piranha aku tu..dapat la sebuah fixie..
Tapi..Aku sayang derr dengan basikal tu...Tu la basikal yang pernah buat badan aku slim dan turun 10 kg berat..haha:)..
Hebat basikal tu..Tapi..sekarang nie..Naik puns malas..sebab tu la badan aku makin kembang..hihi

Fixie..Aku kenal sejak Kengkawan aku ada yang dah memiliki..ada yang pasang niat nak beli..Dan ada dah digadaikan puns...Lagi puns..sekarang nie..fixie boleh bawak merata rata tempat..tengok je la kat bukit bintang tu...Berlegar legar orang naik...!!Tak payah kata KL lah..Seremban puns da ramai yang bawak...yang aku teruja tu..dari senawang ke seremban..dari seremban ke senawang..hebad..jauh tu..ada gak dalam 30km...Minyak puns saving...!!minyakkan mahal sekarang nie...hihi
Tapi..Akak aku tanya..kalau kau beli benda alah tu..Motor kau macam mana??Hish!!Motor simpan dalam stor..Pergi sekolah Naik fixie..Jadi wanita pertama dalam sekolah tu pakai fixie pergi sekolah..Perghh!!Hebad betul...Nak hek lak kau...Jangan nanti orang kata kau belagak....!!

Sebenarnya..Aku tak kesah kalau aku tak dapat puns..nie just for enjoy...not for menunjuk nunjuk!!
Yang pasti if aku dapat aku sayang..macam mana aku sayang si basikal piranha aku tu...dan..Aku cuma pasang niat jer nak beli...Yang penting..Kamera DSLR aku dapat..hihi
Bercita cita tinggi minah nie..
ok lah..
sekian~
 
Layan video nie!!
anggun!!

romantik..

klasik..

elegan..

safety sikit kalau bawak malam malam!!


(Antara pilihan warna yang sedang berbunga dalam hati...)
http://www.fixie4u.com/
Nie pautan yang sesuai buat rujukan!!