My protection!

Kehidupan kini....


Salam..lama sudah tak update blog..kejap jerr dah muncul sawang..lalang..mujur tak keluar ular…hehe..
Kejap je dah masuk bulan 4..Bulan April..Masa makin berjalan seraya mengikut jejak waktu..Aku nie..Masih daif terus kebelakang..Tak berubah-ubah pun..Apa yang berubah..Hmmm,berat badan naik,naik dan naik lagi..Shutttt…!Diam..Jangan tanya berapa berat aku..cett~

Bercerita tentang penantian..Aku bosan dengan perkataan itu..Tapi..Satu penantian yang amat berat sudah pun berlalu iaitu result SPM..Masih banyak lagi penantian yang bakal aku lalui..Antaranya,,tunggu panggilan masuk ke mana mana pengajian tinggi..Aku dah bosan serta sangap nak belajar nie..Harap harap cepat lah dapat panggilan tu sebelum otak udang aku terus membeku dalam peti ais..Selain itu,Cett~Macam buat karangan plak..Nak selain itu,selain itu..Kah kah kah..Ok..Selain itu,Penantian PLKN..entah bila..dia nak panggil aku??Aku berkobar kobar nak pergi nie..Nak menghitamkan kulit yang sememangnya hitam nie..kuang kuang kuang…Hm,,Biasalah kan..Anak siapa??Anak Che Mat..Opss,,Kita tak kutuk ayah kita..Kita bangga jadi anak ayah..O’yeah..hehe..
Seterusnya,,Penantian..Bila nak dapat lessen nie??Aku dah tak sabar nak memandu sendiri serta bukak lagu si Rihana ‘Shut Up and Drive’ tu..Bukak kuat kuat..Then,,Bawak kereta laju laju..terusss.. (kebaBommmmm)…Harap harap tak Inalillah lah..hehe..Lagi..Penantian..Bila nak dapat Cinta si Azmi Naquib nie.. “Awak..Pandang lah kita..Pandang lah kita..Kita nangis karang tau lah..”Cett~kau menangis air mata darah sekali pun dia tak datang derr dekat kau tu…PERASAN GURL betul lah kau nie..hmmmmm(Sedih betul)<3 = , =”

Aku makin bosan dengan kehidupan aku sekarang..Tapi aku bahagia..Aku tak berkelahi dengan Kakak aku..macam dalam cerita  ‘Cat dog’ tu..peaceful jerr…Aman tenteram lagi mengasyikkan..Auuu..haha
Kalau siang..Aku tak adalah bosan sangat..Bangun pagi gosok gigi..Cuci muka mandi pagi..Tipu ar tu..Lewat mandi adalah..haha..Bangun kemas rumah bagai..mengadap lappy sampai ke malam..Mana tak gemuk ek..pah tu melantak tak pandang kiri kanan..ikut nafsu serakah jerr melantak tu..haha
Tapi kan..Kan..Kan..Bila waktu malam..Mula lah perasaan sunyi sepi..Lagi hiba nie datang mengunjungi batinku..Cett~tahu lah budak aliran sastera..Berpuitis pulak..heheh^______^
Mana taknya..Aku tak tahu nak buat apa..Dengar radio..suara aku melalak lagi sedap..Haha..Perasan je..!!Bila lah..Nak jumpa kawan kawan dan kawan kawan nie??Hari tu masa ambik result..Aku sempat pusing kanan jerr..Yang kiri..aku lupakan..haha..Memang tak ramai yang aku jumpa masa tu..Pergi sekolah..Tahu tahu jerr..Si Aina Syafiqah..My twin..Menangis..terus peluk aku..Aku ingat dia rindukan aku rupanya pasal result dia..Ok lah..Dia memang member aku yang tak pernah nak mengalah..mesti lebih daripada aku walaupun satu mata..Jadinya..Result dia dapat lah 5A..yang aku 4A..hmm,,,sabar jer lah:)..
Ha,,Yang peliknya..Si Mubarak..datang dekat dengan aku..Boleh pulak jalan sama sama dengan aku..selalunya..Tak macam tu..Hm,,Yela lah…Aku tahu tu..Cita cita kita sama..Tapi Kita sama sama frust sebab tak dapat kejar cita cita kita tu..Ishh!!Sapa suruh tiru aku..Padan muka..Cett~(tiba tiba)….
Yang paling best..Jumpa Yazid..Miss kau lah wei…Rasa nak ajak jalan jalan jerrr lepas tu..Tapi..hm,,,Apakan daya..lepas jerr aku ambik result..aku terus jerrr blah tanpa pandang belakang…haha

Oh!Ye..Lupa nak bagi tahu..Aku dah clash dengan Mr.Double S…Iaitu Syamsul Shamil…Sudah semestinya aku sedih..Mana taknya..Hati mula sayang..Tapi apakan daya..Aku harus putuskan hubungan nie demi kebaikan bersama..Dia pun dah mula berubah..Mula menyepikan diri..Mula tak mesej aku,tak call aku..Dia buat aku tak wujud..Bila wujud..Hanya minta top up..Cett~ “Awak,kita bukan cop duit lah…Kita pun mintak kat ayah kita nak top up..Awak nak top up pergi minta dekat ayah awak..Jangan lupa..Minta untuk kita sekali..hehe…” + , =”
Sejak clash nie..Kredit memang tak habis habis..Rasa kosong jerr peti simpanan mesej tu…Mana taknya..Nak mesej dengan kawan kawan..Masing masing sibuk..Tak apalah..Single double happy..haha
Tapi..Aku sakit hati dengan Syakirin..Wei,,,Mana kau ha??aku rindu lah dekat kau…Nanti aku tak nak kawan dengan kau lagi..Tau lah kau..errrggghhh!!!!!!!!!!!!!Aku marah nie..Baik kau muncul cepat sebelum aku cari kau dekat Lagend hotel tu..Aku suh kau belanja aku duduk situ satu malam dekat bilik VIP yang harga dia RM1000 satu malam tu..Sanggup??
Pasal Hammad.. “Kita malas nak kawan dengan awak kalau perangai panas baran awak tu masih ada..”Takut pulak aku..Kalau kau marah macam kena sampuk hantu pulak..cett~
Opppsss….Keadaan tangan sudah meletihkan..Cukup lah..Aku bersantai dan mengisi perut blog aku untuk kali ini..KBAI~
Penting sangat(p/s):Ini untuk Aina Syafiqah…Era Umi Shakila dan Maizatul NurAzwani..Bulan 4 sudah tiba..Apa lagik..Jom lah berparty…Lama sudah tak masuk MCD dengan korang sambil makan chessy burger sampai berselerak satu meja..Duduk situ sampai ke petang..Macam MCD tu kita yang punya..Pergi refill air sampai ke seratus kali..Minum sampai kembung perut yang sememangnya dah buncit..tergelak gelak macam dunia kita yang punya..Bergosip mengalahkan wartawan URtv…Yang paling penting….Harus di besarkan tulisan…CUCI CUCI MATA..Lihat Lelaki lelaki yang keluar masuk dalam perut MCD tu..yang handsome seperti biasa senyum..Yang tak handsome masam mencuka..Celakak punya perangai..haha
Tak de lah..Tak ada masa aku nak tengok lelaki lelaki jongos dekat senawang niyh..haha
Azmi Naquib jugak yang tak basi basi mata melihat..cett~KBAI..