My protection!

Sad...My tear was fall...


Salam..Aku terasa kecik hati…Kecewa jugak lah dengan korang…Ok..Fine!!Mungkin kita dah tak boleh bersatu lagi macam dulu..Aku masih ingat lagi macam mana kita boleh berkawan rapat…Masuk form 4..Aku rapat dengan ERA…Aku duduk sebelah dia…Dekat belakang…Aku ingat lagi…ERA rapat dengan Wanie…masa duduk belakang tu…Aina duduk dekat depan..Tak silap aku lah…Kita bukan lah kawan baik pada mulanya..Wanie..masa form 3 kelas aliran agama…Sama dengan Hanis Muhidzir dan Syafiqah Sulaiman..ERA..3 UUM masa tu..Sama dengan Tasha dan Ezyan..Aina..3UPM..Dan aku..3 UNIMAS…Sama dengan Nabilah dan Mashitah…Tengok…Kita bukan lah satu kelas pun pada mulanya..Tapi..Mulanya apabila kita dah habis PMR..Kita dapat satu kelas..Iaitu..4 Rafflesia..Pada tahun 2009..Masa tu jugaklah sekolah kita tukar nama kelas dari nama university ke nama bunga..Ingat tak weh??

4 Rafflesia lah yang menyatukan kita…Kita masih tak rapat sampailah pertengahan tahun…Bila cuti Pertengahan tahun habis..Entah macam mana tempat duduk kita kena alih..Aku buat keputusan..Aku nak duduk sebelah Aina..Wanie dan Era di belakang kitaorang…Kita berkawan..Kita bahagia sangat pada masa tu..kalau merajuk pun kejap jerr..Kalau marah pun tak lama..Lepas tu kita berbaik semula..Semenjak tu lah..Kita pergi rehat sama sama..Kita pergi ke tandas sama sama..Pergi mana mana lah mesti berempat…Kalau tak ada salah seorang..Kita rasa tak happy..Betul tak??

Akhir tahun 2009..Wanie yang over kreatif tu..Buat satu group.. ‘PRIncess Lolipop!!’Main main jerr…Masing masing ada nama tersendiri..
Wanie# Princess Lolie..
Era#Princess Pio..
Aina#Priencess Opi..
Dan Aku#Princess Lipop…
Masing masing memang suka berangan..Perasan jadi puteri lah gamaknya..Haha..Happy sangat masa tu..hmmmmmmmmmmm………

Masuk 2010..Form5..Kita masih begitu…Semakin dekat nak SPM..Semakin banyak pancaroba yang kita hadapi..Masing masing buntu dengan masalah…Ada aje yang tak kena dalam kehidupan seharian..Tapi..Kita Masih betah berkawan..Semakin kuat ikatan persahabatan antara kita tu..

Itu ini..Itu ini..sudah dekat dengan SPM..Aina selalu jadi cikgu matematik kitaorang..Wanie lebih minat dalam Science dan BM..Era..Asyik asyik buat kerja sejarah yang tertungak..Dan aku..Masih lalai mengingat pelajaran..Masih main main..Tapi..Disebabkan Persahabatan kita..Kita berusaha mencapai kecemerlangan..Walaupun kita hanya di kelas tengah..Now,,keputusan kita boleh dibanggakan…cett~

Oh!ye..Aina dengan Aku umpama belangkas…Dimana ada aina disitu ada aku..Hm,,Cita rasa kita memang berbeza..Misalnya..Aku kata budak lelaki tu handsome..Aina kata..Oh tidak!!Tetapi..Bila Aina kata budak lelaki tu handsome..Aku kata..Mata kau buta..Hm,,Memang selalu bercanggah pendapat..Aku lah orang yang selalu nak menang..Hee~Sory Aina..Tetapi..Bila kitaorang bersatu teguh..Memang akan berjaya sesuatu misi tu..Sory sekali lagi..I’m speechless pulakkan..heee~Tak lupa jugak..Aku dan Aina macam kembar…Bila dia sakit..Aku pun akan terasa..Bila ada masalah sama sama ada masalah…Pelik betul..Mungkin sebab tu kot..Kita menjadi sahabat baik..Oh ye…untuk kali ke tiga..Sory Aina sebab lambat accept kau jadi kawan terbaik aku………………

Tetapi itu dulu..sekarang..Dunia kita berbeza..Kita dah tak boleh bersatu macam dulu..Kehulu ke hilir bersama sama..Kita dah ada kehidupan kita sendiri..Sebab tu kot..Aku kecik hati..Kita dah tak boleh selalu jumpa..Kita dah jarang contact..Balik balik..Aku yang bagi mesej..Aku kata aku senggaja kacau korang..Tetapi kau tahu tak??Aku rindu korang…Kalau korang contact pun nak mintak tolong..Ok!!Kalau aku mampu..Aku tolong..Tapi..Kalau tak..Maaf lah…!!Tapi yang sedihnya..Korang tak rindu akukan..Hm,,Sedih lah dengan korang…huhu..

Hari nie aku..Free..Aku ajak korang keluar..Tapi..Disebabkan salah seorang daripada kita tak dapat nak join..Kita pun tak jadi keluar sama sama..Memang tak best kalau salah seorang tak ada..Betul tak??Ok!!Aku faham..!!!!!!!!!!!!!!!Korang nak tahu tak??Hari nie..Aku ajak korang keluar buat kali terakhir..Tapi korang buzy kan..ok!!Fine..Lepas nie..Kita tak perlu dah jumpa..Itu yang sebaiknya..Kau dengan kehidupan kau..Aku dengan cara aku sendiri…Aku harap..Korang semua jaga diri baik baik…Pandai pandai lah bawak diri..Jangan nakal nakal ye…

Kepada Aina:Kau…Tetap jadi kawan aku..Forever and ever…Kau free..datang rumah aku k..Kalau aku free nanti aku datang rumah kau..Tu pun kalau kau anggap aku kawan kau lagi lah..

Ok lah..sory..Entry kali nie..Serabut sikit……Memang aku tak ada mood..Aku geram dengan kawan kawan aku…Tak pelah..Kau tak nak contact aku..Nanti aku tukar number fon..KBai!!!
MISS YOU ALL!!
Sekian~