My protection!

Hari nie Tarikh Lahir Saya..:)


Nak Kek Macam nie lagi boleh tak??
Assalammualaikum..Hai Blogger dan Slient Reader…I’m so sleepiness…Walaupun Tidur Awal..Pukul 10 dah tidur..Tapi..Tak boleh Blah langsung handset berbunyi bunyi lagu ‘Today my life begins’..Rasa nak campak jerr…Nak Tutup pun ada..Ada tu..Pukul 3 masuk mesej..Hisy,,Daripada siapa lah agaknya tu..Biarkan..Esok Pagi Aku tengok….!!!

Bangun Dalam Pukul 8 pagi macam tu..Tengok telefon..2 misscall 20 mesej..Perghh!!Rajinnya bebudak nih hantar mesej dekat aku..Ada apa sebenarnya??

From Atiqah Kherruddin: “Hey!appy birthday to u!..happy birthday to laila..appy birthday 2 y0u.!,hey my dear..u now 18..hehe..good luck k!semoga bjaya dlm idop! Xcare k!jgn nkl!..xoxo”

WHAT??Hari nie Birthday aku ke??Terus tengok Kalendar dekat fon..25 oct 2011..A’ah la..Hari nie birthday aku..Nampak sangat mamai baru bangun tidur..!!Aku baca semua mesej tu..yang tak boleh blah..Mesej daripada ayah…

From Ayah: “Selamat Hari Jadi,Ayah Doakan Intan(Nama Samaran Dekat rumah)lebih berjaya dimasa hadapan demi mencapai cita cita dan lebih matang…”
Owww..Wa rasa..Nak menitis Air mata…Hilang wa punya rock…!Ayah…lendu lendu kamu!!
Setiap tahun Ayah mesti ada depan mata masa birthday..Hari nie Ayah tak ada..Sedih sedih :(..

Masa Aku breakfast pagi tadi..Kak Yang Dan Abang Lang Buat buat macam biasa je..Sampai Satu masa aku kata.. “Abang Lang Tak nak Wish Happy Birthday ke kat Intan??”
Dia terkejut..Dan Bertanya balik.. “Hari nie Birthday Adik ke??”Hmm,,UNTUNGLAH..lupa Birthday kita..Lepas tu..dia termenung sejenak..Dia kata dekat Kak Yang.. “Yang,,Hari nie genap 10 Tahun kita berkenalan…Ingat lagi..Masa tu Intan 8 tahun Baya baya Danish sekarang nie..Sibuk nak Naik motor besar Abang tu..Tak pe deq,,Karang Abang Lang Bawak Naik Motor Kapcai Abang Lang tu”Aku hanya mampu tersenggih….!!Kelakar kot ingatkan balik..haha

Hari nie aku rasa macam hari hari biasa je..Tak berbeza langsung…Tapi,,Benda yang boleh buat aku tersenyum..Masa dapat Mesej dari Azmi Naquib..Dia wish Happy Birthday..Tapi..Aku tak sangka pulak..Dia dah tukar numbor dari maxis Ke Celcom..Aku try call dia..Tapi Masa tu dia ada kelas..hisy,,Saya rindu awak..Every year awak akan wish Birthday saya..Awak Kata nak bagi 3 biji gula gula..Tapi Awak Tak bagi pun..Yang specialnya..Kita boleh lepak lama lama..Itu dah kira present paling berhargalah tu..Dapat duduk lama lama dengan awak..Depan Padang..haha
Kenangan kot benda tu…!!Sekarang awak dengan study awak…Dah nak terbang ke UK awak dah kan..Sedih la..Awak Nak pergi jauh..huhu~

Bukak Fb..Mak eh!!53 notification..So Sweet..Ramai yang wish birthday aku…!!Walaupun hanya ucapan selamat hari lahir je..Aku tetap rasa terharu..Walaupun hadiah tak ada..Aku tetap bersyukur sebab aku di panjangkan umur..Apa Hadiah yang aku minta pada Allah ialah…
_ _ _ _ _ P….Aku harap sangat Allah dengar permintaan aku..Amin~
Nak minta Hadiah Dari Bf or Gf..tak pe..Siapa saya, Awak nak bagi hadiahkan..I’m only nothing on you!!It’s ok!!Not important pun..hee~Asal Hotlink bagi free call dekat aku..haha
Tapi..Aku tak tahu nak call siapa..Semua Busy..UNTUNGLAH!!!!

Kalau nak Kata Wish..Rakan rakan Karib Semua Wish..Cuma sorang jerr..Mungkin dia lupa..Atau mungkin buat buat tak tahu..Seriusly,,Aku Rapat dengan dia..Dia boleh Buat buat tak tahu…Sedangkan Aku baru je jumpa dia tengah hari tadi…Tak pe..Tak perlu kecik Hati sangat la kan..Benda kecil je..!!Ada 4 orang lagi..Aku tertunggu tunggu wish daripadanya..Oh!!Tuhan…Kembalikan ingatannya agar dia selalu ingat kepadaku..Amin~

25/10/2011..tarikh terpenting..Pertama Birthday aku..Kedua..In Relationship with Rahman Siregar sudah sebulan..Ketiga,,Hari nie Aina(my twin) Ambil Ujian computer..Aku tahu dia boleh buat…So..Dia Lulus..whooho!!Taniah di ucapkan…!!

Hmm,,Itu je kot..Selamat hari Lahir Lailatul Badriah binti Mohamad yang Ke 18 tahun…Semoga Kau panjang Umur..Di Murahkan rezeki..Success dalam setiap bidang yang di ceburi..Dan di rahmati Allah…Insyaallah!!Amin~

Sekian~

Birthday Gurl:
Laila~
|
|
|
v
Nothing on you Lailatul Badriah!:)