My protection!

aku sedih wei....

Memang dasyat lah penangan cinta tu wei!!

Aku bakal kesepiaan lagi..tak mahu!!

Hari hari aku sedih...sebab Azmi naquib akan pergi...umpama mainan aku rosak..Aku dah tak ada kawan lagi..Aku nak main dengan siapa nanti???tolonglah!!jangan pergi..

Bakal pergi...yes!!study hard ye..semoga berjaya dunia dan akhirat..
Assalam..
Dia akan tinggalkan aku??AZMI NAQUIB akan tinggalkan aku..TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!Aku tak sanggup wei..!!Sumpah aku tak sanggup…!!OMG..macam mana nie…Aku masih sayang,cinta,rindu,suka,minat dekat dia…Walaupun masih SS..Tapi aku bahagia…Aku rasa dia selalu ada untuk aku…Tuhan tolong aku..Aku tak sanggup..!!
Aku tak tahu..kenapa Aku masih mengharapkan dia lagi….Kenapa aku gatal tangan sangat nak mesej dia nie???
Mesej yang buat aku terus melayang layang!!!

“Hai,,budak bijak..Dapat dekat mana???”from me!!
“ya sye..dah dpt biasiswa sebelum result spm keluar..biasiswa khazanah nasional,so,in july buat a-level dekat KOLEJ YAYASAN UEM..LEMBAH BERINGIN..DEKAT HIGHWAY PLUS..BOARDER RAWANG DENGAN TANJUNG MALIM..TERPENCIL..HAHA..2 tahun pastu fly buat course economics..uk la kut….”

Perghh!!pertama..awak untung..second..awak betuah..third..awak memang layak!!!
Tapi…Budak bijakkan…dengan adanya AZMI NAQUIB lah…semangat berkobar kobar nak belajar…Yes!!seratus tiga puluh % kau buat aku bertambah semangat..Lantak pi lah kata orang ye….
Tapi..aku still sedih..
Yang pasti..aku doakan kau sihat,,kau bahagia,,kau berjaya..itu dah bermakna untuk aku walaupun aku tak dapat memiliki kau..Yes!!bertuah wanita yang dapat kau…Taniah kepada wanita yang bakal dapat kau..

Sory..entry kali ini..sungguh merapu rapu..sama macam perasaan aku sekarang!!!
Kbai~
Sekian~