My protection!

i got it~~

Assalammualaikum..
Hari nie,22 Mei 2011 Semakan untuk politeknik dah keluar…Aku dapat..
Taniah kepada Lailatul Badriah Bt.Mohamd..kerana layak masuk ke sana..
Yang tak dapat tu jangan la sedih sedih sangat ok..Maybe..bukan rezeki korang dekat situ..Mungkin dekat tempat lain..
Bercerita tentang jurusan yang aku dapat..Aku dapat
Diploma seni digital..
POLITEKNIK:POLITEKNIK TUANKU SYED SIRAJUDDIN, ARAU
Pergghh!!Aku nak sangat bidang tu..Tapi kan..Dari Awal aku tingkatan 5..Aku dah berazam..Misalnya, aku dapat tingkatan 6..Aku akan teruskan pelajaran aku dekat sana..Oleh yang demikian..Untuk jurusan politeknik nie aku tolak serta merta..Sekian~
Terima kasih..

Kenapa aku tolak??
-Sebab aku nak masuk form 6..
-Sebab aku nak cepat dapat degree..
-Form 6 adalah jalan untuk capai cita cita aku..
Berdasarkan cita cita aku*undang undang..*pendidikan(bimbingan kaunseling)
-Aku malas nak belajar lama lama untuk diploma..
-Aku nak simpan duit…haha
Ok itu jerr..Kbai~
Semakan Keputusan Permohonan Kemasukan ke TEVT & ILKA Tahun 2011
Program Pengajian Lepasan SPM/Setaraf

NO. KAD PENGENALAN / MYKAD
:

NAMA
:
LAILATUL BADRIAH BINTI MOHAMAD


TAHNIAH!
Anda telah berjaya ditawarkan kursus seperti berikut :
FF4IT-D72-0X - DIPLOMA SENI DIGITAL

POLITEKNIK
JABATAN PENGAJIAN POLITEKNIK (JPP)

URL SURAT TAWARAN
- http://www.politeknik.edu.my


CATATAN :
  1. Calon boleh mencapai Surat Tawaran melalui Laman Web Agensi TEVT & ILKA mulai 26 Mei 2011 dan calon WAJIB mengesahkan SETUJU TERIMA TAWARAN sebelum 31 Mei 2011.