My protection!

TINGKATAN 6..SMK SERI PAGI..BATCH 2011/2012


Assalammualaikum..
Hai,,blogger..Rindu sama kamu…Baiklah…Tuan tanah disini amatlah sihat..Tetapi teramat lah sibuk..Mana tak nya..sesi pengajaran sudah bermula…Best pulak masuk tingkatan 6..Minggu lepas orentasi..Perghh!!seronok jugak la..walaupun kena buli dengan senior senior tapi ok lah…
Mula mula tu ingatkan hanya daftar je..lepas tu balik..rupa rupanya terus ada orentasi..First day pergi dengan Ajeera..Thankz ajeera..Ambil dan hantar aku ke sekolah..Best..jumpa kawan kawan lama balik..Budak budak yg sememangnya budak SMK seri pagi..ciput gila yang masuk..tak silap aku ada la dalam 10 orang..Serius aku kata..Bapak sombong budak budak seri pagi nak stay kat sekolah tu lagi..haha
Urm,,yang lain tu dari sekolah TTj..Seremban jaya..Senawang dan lain lain..
Mula mula tu ada la perasmian tingkatan 6 bawah batch 2011/2012..lepas tu ada la aktiviti..dapat pulak abang abang india tu jadi fasi..memang gila gila la kan..Bincang itu ini..itu ini..ada aktiviti lain..ambil barang yang beratnya lebih 1kg..kumpulan aku tak beragak..ambil besi,,batu..macam macam la..macam nak bakar ikan pun ada gak..haha
Yang paling aku respect..sekolah lain puji..SMK Seri Pagi bersih!!(fakta tu)..
Balik`~

Esoknya,,Sedih jugaklah..Era tarik diri..dia tak nak teruskan tingkatan 6..tinggal lah aku dengan wanie..Aina..of course la dah tak ada..sebab dia dapat uitm…Hari kedua tu senior senior tu bagi satu biskut..kononnya barang amanah la..Yang pasti..cantik jerr aku jaga biskut tu..tak patah patah..Then,,senior senior tu bagi nama samaran suruh cari tanda tangan cikgu..serta abg abg dan kaka kaka tu..Mula mula excited jugak nak buat..Tapi disebabkan diaorang dah membanggangkan aku..Aku pun tak buat..Pergi mam*** la aku nak buat…Memang siut…!!
Hari tu ada la cikgu cikgu terangkan subjek subjek yang boleh dipilih…
Balik’~

Hari rabu..Bilangan budak budak nie makin berkurang…Korang nie nak masuk tingkatan 6 ke tak??Ingat nie sekolah apak kau ke???Pagi pagi tu..ada senaman..huh!!Memang ss la senior tukan..lepas tu..ada ceramah bagai…then,,ada aktiviti ikut kepekaan telinga..tah apa apa aktiviti..balik..Hai,,sengalnya orentasi kali nie???

Hari khamis..Aku tak datang sekolah..Aku test jPj..tapi sayang..Aku tak lulus lagi…Ayah aku kata..Jangan ambil lagi selagi tak boleh nak bawak kereta betul betul..Tahun depan la nampaknya aku ambil..aku sedih tau tak??kbai!~(please turunkan beta keperenggan seterusnya)

Hari jumaat..Pemilihan kelas..Dengan rasminya..aku masuk kelas aliran sejarah..pwitt,,sejarah tu..Luv sejarah..luv cikgu azmi..haha
Oh!!Ye..
SELAMAT HARI GURU KEPADA SEMUA GURU GURU YANG PERNAH MENGAJAR DAN MENDIDIK SAYA DARI SEKOLAH TADIKA SEHINGGA LAH SEKARANG..TAK LUPA JUGA..GURU YANG TERBAIK DALAM HIDUP SAYA IALAH IBU SAYA..KAKAK KAKAK SAYA DAN RAKAN RAKAN SAYA..JASAMU TETAPKU KENANG SEHINGGA AKHIR HAYATKU..SEKIAN~ TERIMA KASIH!!
Subjek yang aku ambil..BM,Pengajian Am,Pengajian perniagaan,sejarah..Terbaik wok…Kelas tingkatan 6 bawah bougainvilla..
Bercerita tentang kawan kawan..Perghh!!Baru seminggu kenal tapi macam dah 10 tahun berkawan..Rapat dan akrabnya kitaorang..Yang kelakar..Ramai pulak yang syok sendiri..gila kuasa dan sebagainya..Aku bangga la..Kalau orang yang sanggup nak bertanggungjawab..Tapi..jangan la asyik asyik kau je oi..huh!!Bagi la dekat orang lain..Orang gila kuasa lantak tepi..Orang yang syok sendiri biarkan dia bergitu..sebab aku pun tergolong dalam golongan nie..haha(jujur wei(^__^))
Ha,,yang sombong pulak..asingkan dia jauh jauh…sengal jep..kbai~
Tak lupa jugak..ada seorang budak nie..Best sesangat kawan dengan dia..Nama dia panjang..Aku panggil diya jer..

Ekhem..itu aje yang nak dikongsikan..sungguh boring  entry kali ini..haha~
Sekian~


PLKN DITANGGUHKAN DEMI STPM..