My protection!

Headboy MPTE!!


Assalammualaikum…hihi…Hari nie nak story pasal seorang budak Hot stuff..Nama eh..Muhammad Asyraf Bin Amir Hisham..Kawan kawan panggil dia..Acap Hisham..Ok!sebelum korang tanya kenapa aku buat entry pasal dia..Baik aku terus terang jerr…Jawapan eh..Saja nak mengisi ruang dalam blog aku nie..hihi!!

Dah Dah!!Kita teruskan..Acap Hisham nie..adalah leader kitaorang dalam MPTE…dan Selaku ketua dalam Kolokium..Rasanya..Kalau bab bab leader nie..Dia la orangnya…Hm,,Ramai follower la gamaknya..Dia nie Budak Ekonomi..Dalam kelas tu..Dia rapat dengan Syafis Yusuf..Aku rasa kawan kawan dia ramai perempuan kot..So..Aku pun mula rapat dengan dia since masuk form 6..Dulu kita orang satu sekolah..Tapi tak sama kelas..Well,,Dia budak Sains..Aku budak Sastera..Mana sama..So,,Bila masuk f6 nie..semuanya dah sama..selalu jumpa..tak jumpa rindu pulak..haha..oh!Ye..Walau apa apa puns..Aku tak de hati dan perasaan puns dekat dia nie k..So,,Jangan nak ngada ngada cite lebih lebih!!

Ok..Ok!!Aku nak cerita la apa benda yang buat aku suka kat dia..Means..Suka berkawan dengan dia la..!
Yang pertama..Dia nie..cool..Kalau kitaorang ada problem dia kata.. “Watlek je la..Sabar jerr..”Yang kedua..Hm,,Dia nie..Tak cerewet..Misalnya..Aku nak buat Name tag..Dia On jerr macam mana pun…Cara kepimpinan dia pun ala ala.. ‘Laissez-faire/Bebas’(cewah masuk pengajian perniagaan pulak dah)..So,,kitaorang yang bawah dia nie..Watlek je..Dia pun ikut jerr la..haha
Kerja bawah dia Best..ta de la pening kepala kan..jangan yang LAGI SORANG tu..purrr!!Pusing kepala den koje dengan dia!

Yang ketiga..Hm,,Dia nie open..Cakap je la apa apa pun dengan dia..Dia layan jerr…Kau fikir kotor ke..Kau lucah ke..kau sopan santun ke..Dia on je..Lagi pun dia nie sporting la..Pernah sekali tu..group kami buat sketsa..then,,aku pasangan dengan dia..so,,relax je la..nak tepuk tampar pun dia tak kesah..Yang keempat..Benda nie paling aku setuju..Aku cakap kat dia..Jega tu smart+handsome..Dia kata pulak “Aku sebagai lelaki..Aku pun rasa Jega tu handsome,smart”..Cewah!! I Like u larh..Sokong kau 100%..hihi
Kelima..Aku suka kawan dengan dia..sebab dia tak ada girl Friend..so,,nak rapat rapat pun tak kesah..Ke dia nie suka Lelaki ek(tanda soal)??

Hm,,Yang tu yang suka..yang nie tak suka pulak…Hihi..Pertama..Dia nie hot stuff..Selalu dengan gaya dia yang ala ala nak pergi beach tu..Dengan seluar pendeknya..dengan sweter dia..Purr..Tengah tengah paneh kau pakai tak ke rasa nak sawan aku tengok dia..!!Then,,Hot stuff dengan kereta dia yang LAGI BEST tu..Myvi je kot..haha(NCM ****)kaler putih..Pernah sekali tu..dia tweet kat tweeter dia.. “Kalau ye pun cinta agong tak yah la nak conteng kereta aku tulis I LOVE YOU pulak”(macam  tu macam tu larrr ayat dio)..seterusnya,,Pergi je la mana mana..spek mata RED BEN made in Austalia/German(lupo dah) dia tu mesti ada.. “Rm10 je mana ada mahal”cett~penipu…kalau beli kat pasar malam pun dah rm25..Pasar malam mana kau pergi??Nak kirim gak??haha..hm,,jeles la tu kan..Sebab kau tak ada..kuang kuang kuang!!
Lagi..Hm,,Nie..Aku tak setuju..dia kata abe Nazrul yang Handsome+smart+muka manis-poyo=perfect lah..tak handsome..siap tanya lagi.. “Mana kau Nampak kehandsomeman dia tu wei??”haha..Ontah la Acap..den pun tak tahu..Bukan aku sorang je yang kata macam tu..cyda pun cakap macam tu..Cyda la paling suka kat dia uh..haha..Ha,,Nie lagi satu..Blog dia..Nak hot jerr..Semuanya bahasa English..Nie yang tempe nie..English dio melebihkan I…:(
*Abaikan gambar gurl tu..Bajet je pakai Red Ben..Macam mok chik dah!!  
Tu pun kalau bley nak add la..Sebab dah ramai sangat fwen dia..haha

Uh!!AH!penat la..hihi..Ok la takat tu je..Entry nie just for funny je..Tak do de..Istilah nak minta couple..Cukup la..Baby Shamil I sorang tu..sayang dia sorang je..hihi
Sekian~
Yang tak ada idea:
Leyla..