My protection!

seolah kisah dongeng~


Assalammualaikum…Nak meluahkan rasa pulak rasanya untuk entry kali nie..
Mula kan!!Ekhem~~

Syamsul Shamil..Dulu pernah aku menceritakan mengenai lelaki ini..Tetapi,,Ada sebab aku harus membuang ceritanya dari blog aku..Mungkin..dengan cara itu aku dapat melupakannya..Selama 2 bulan..Pelbagai rasa yang harus aku hadapi..!!

Aku lalui dengan berat sekali..Aku mencipta bahagia dengan insan yang lain..tetapi aku kandas dalam hal itu..Lalu,Muncul semula nama yang aku rindui…Sejak dia hadir semula dalam hidup aku..Aku terasa sesuatu telah berubah..Apakah itu ye??hm,,Azmi Naquib aku..mana pergi dia didalam hati aku??Rupa rupanya..Aku tersedar..Aku lebih perlukan orang yang menyayangi dan mencintai diri aku..Bukan orang yang hendak mempersendakan aku!

Ukiran corak cinta terlakar cantik di kanvas hati…tetapi muncul satu cerita yang kurang enak didengari..Bak kata orang tua tua..Orang yang kahwin satu darah nie,banyak risikonya..Hm,,Apo pulak nie ha??Nie yang den tak suko nie???!!!!Mula dari situ,,Kami banyak habiskan masa dengan hal masing masing..Bila di tanya..Dia sibuk dengan tugasan yang diberikan..!

Ada ketika..Aku terasa sunyi sekali..Kalau boleh aku nak dia selalu ada untuk aku..2 minggu ini..kehidupan aku seolah olah tak bermakna..malas untuk melakukan sesuatu..Cerita kerja sekolah..Tak terusik..Bab rumah pula..Bukan main cincai lagi..!!
Di sekolah..Aku mula tidak focus..Apa tanya semua ini??
Jawapannya:Aku mula angau kan dia!
Kadang kadang..Aku mula rimas dengan semua ini..Ada kalanya,,Aku rasa lebih baik hubungan ini ghaib daripada di teruskan..Dan membuat diri terus hilang arah..!

Rindu aku..Cinta aku..Hanya untuk dia..Hisy,,terasa malu pulak dengan semua ini..Sebab perasaan ini baru pertama kali aku terima di lubuk hati aku..Cuba bayangkan..Kalau kalau aku sudah menaruh harapan yang besar..Rupa rupanya..si dia hanya buaya sahaja..hanya datang untuk mempermainkan aku!sebab dia LELAKI…Harap harap jauhkan begitu..Aku mula terasa cemburu..Yes!!satu perkara baru dalam hidup aku..Cemburu..Kalau boleh nak dia setia dengan hubungan ini…!

Harapan aku??Semoga hubungan ini akan berkekalan sampai bila bila..
Sekian~
Si perindu sastera:
Leyla..

*rindu dengan ayat ayat puitis sebenarnya…