My protection!

sADness!! because MPTE...!


COMEH JERR LARH!!
Assalammualaikum…Entry kali nie pendek jerr..Sebab mata aku pedih gila..Minta ditutupkan!!Ok!!Entry kali nie berkisahkan tentang tanggungjawab aku sebagai Naib Bendahari MPTE(Majlis Pelajar Tingkatan Enam)..Happy doh dapat jawatan nie..Bekerjasama antara satu sama lain..Happening sangat…Kerja bawah Asyraf(Acap)..Farahida(fawaa)..Anna Maria(Moya)..Vino..dan lain lain larh…Banyak benda yang kitaorang plan sama sama..Nak wat prom night bagai..Walaupun kadang kadang terasa diri disisihkan..Tapi it’s ok!!I’m still Fine!!
Aku happy jalankan tugas aku..Aku terasa teruja sangat dengan benda benda nie..Kutip duit bagi kelas 6 rendah Bougainvilla yang seramai 30 orang tu…Pau diaorang..Sampai diaorang cemas nak dekat dengan aku..Mana taknya..dengan nak bayar untuk MPTE nya dengan Kelas lagi..Nganap duit doh..Duit sekarang macam air…laju jerr keluar…Aku terasa tu..hihi~
Paling aku teruja sanad sanad pasal nak buat Identity card..Kalau boleh esok jugak aku nak benda tu siap…!Tapi..Aku tengok..Ada orang yang tak menghargai kerja aku..Tapi A.K.A ADA AKU KESAH??TAK DEEEE KANNNNNN????

Tapikan…(tapi lagi..hihi)

Berat rasanya nak lepaskan jawatan nie…
Aku sayang sangat dengan jawatan nie.. ‘Boleh tak aku nak teruskan??Please??..hihi..’
Tapi..Aku tahu..Jawapannya mesti TIDAK!!Nanti orang kata aku GILA KUASA!!Tak mau la ada yang berkata begitu..Kalau aku dengar aku cili mulut korang key…!!

Sebab aku terpaksa lepaskan??

Sebab aku dilantik sebagai S.E.T.I.A.U.S.A.H.A Bagi Lembaga Pemimpin Pelajar..Tapi jawatan tu tak disahkan lagi..Kalau ye la aku dapat jawatan tu pada hari rabu nie..Dengan rasminya aku MELETAKKAN JAWATAN SEBAGAI NAIB BENDAHARI…!!

Harapan aku untuk orang yang mengantikan jawatan aku!!
~Hope korang jalankan sebaik mungkin tugas nie..Tugas NAIB Bendahari MPTE nie berat…Kena uruskan Akaun betul betul..sebab nanti kita kena pegang duit tu banyak banyak..
!~Hope yang gantikan aku lepas nie..Mestilah 6 Rendah Bougainvilla yang masih belum ada apa apa jawatan untuk KOKO..!!

Aku masih belum ‘SAY GUD BYE!!’…so,,kalau betul aku kena tinggalkan jawatan nie…aku nak minta maaf kalau aku ada tersalah apa apa..Tapi..Mungkin Aku tak akan ambil port lagi dalam hal hal MPTE…!!

Pasal BENDAHARI KELAS..Aku akan teruskan………………………!

Sekian~
Yang DUKACITA:
LEYLA..