My protection!

Jalan-Jalan,Cari Makan..

Sepanjang aku duduk dekat K.L..Macam-macam makanan yang aku rasa...best sgt..
konon2 nak kurus tapi..
makin naik la berat badan aku..
haha..
Tapi kalau orang cakap tanpa rasa salah...ape aku kesah..misalnya!!
Makan??
  • Ala..Pasal nie pown ko nak cerita..??
  • patut la kau gemuk sekarang..
  • makan tak ajak...
soalan-soalan yang bakal aku tak akan jawab...
So...Antara tempat yang aku bersantap ialah:
  1. Restoran Kayu(dekat Bandar Sri Permaisuri)
  • Waktu aku makan dekat sini untuk sarapan walaupun dah tengah hari..haha
  • yang best dekat sini,Of Couse la Nasi Kandar...Tapi aku kalau lepak dekat sini berserta dengan family aku..Menu yang bakal aku pilih:
*Mee goreng Mamak
*Nasi Beriani berserta ayam goreng!!
*Roti Canai..
Air pulak:
*Milo ais
*Teh o' ais..
Dan lain-lain...
Kenapa aku makan macam ni??
sebab ayah aku suka makan dekat kedai Mamak...
Katanya murah..
boleh save duit sikit. 

    2.Kedai  -+ =Warung(Taman Tenaga)
  • Dekat sini..memang sedap..
  • Menu utama:
*Nasi Lemak Ayam
*CHar kueh Tiaw..
MELETUP!!
memang sedap...
   3.  Kedai Mamak jugak nie...Restoran Teratai(dekat Daya bumi,Sebelah Hq pejabat Pos)
  • Menu Ala Kadar je..
  • Tak menarik..
  • Tapi...
  • Ramai Brader2 Handsome.. 
  4. Ayo2!!mAmak jugak!!Restoran Annexe Nasi Kandar(Centre Market)
  • tak minat makan dekat sini..
  • tapi..
  • aku just minum..
  • kalau pernah pergi pasar seni...
  • hm...
  • nie la tempat yang termurah nak makan..
  • haha..
  • budak2 K.L..suke lepak sini... 
   5.Ha..yang nie the best!!aku suka makan dekat sini!!Ani Sup(Bandar Seri Permaisuri)
  • Sup dye mablus!!
  • aku minat makan sup..
  • so..tempat nie sesuai..
  • sup Ayam,Kambing,& daging..DSB
  • tempat dia memang menarik gile........
   6.Kedai nie..Ala..Indonesia punya masakan..unik dan menarik..siape suka makan pedas datang sini tau..
Ayam penyet Indonesia(Api)(Bandar sri permaisuri)
  • memang best..
  • pedas..
  • ayam dia..
  • menu dye..
  • tempat dye..
  • harga dye lagi best..
  • mahal jugak la..
  7. Restoran Dwitasik(Bandar Sri Permaisuri)
  • Siapa datang sini mesti kenyang..
  • Nasi goreng dye sedap..
  • murah..
  • oK la..
  • bagi orang yang tak memilih makan macam aku nie...
  8.Pak Anjang Beriani Johor(Shah Alam,Seksyen 13.)
  •  Memang best..
  • Nasi Beriani Gam yang tersedap kot...
  • kalau datang mesti macam kena gam..
  • mahal tapi sedap...
Hm...itu la...antara restoran ataupun tempat makan yang sedap lagi best..
Kalau orang yang suka makan makanan yang sempoi ok je makan dekat sini...
SEMPOI>>>
Papai~