My protection!

Kasihmu sampai hujung nyawaku..




Apa yang boleh aku katakan…Aku sayang sangat dekat dia…Aku rindu dekat dia…Dia adalah ayah yang terbaik buat aku…Tiada seorang lelaki pun boleh membahagikan kasih sayangmya seperti ayah aku…Apa yang harus aku lakukan???Apa yang harus aku buat untuk membalas semula jasa-jasa dan budi yang telah di taburkan dalam hidupku sepanjang 18 tahun aku hidup di dunia ini???Serba salah sebab aku tidak boleh jaganya seperti dia menjagaku semasa aku kecil dulu..Yang aku tahu every month “Ayah,,duit bulan ini tak ada ke?” atau “Ayah,Intan nak pakai duit boleh ayah bagi??” atau “thankz.Ayah..Sebab bagi intan duit…Sayang ayah!!”(apa semua ini??)Ini ke yang aku hendakkan dalam hidup aku??ya..Aku mengaku…sepanjang hidup aku,,aku tak pernah merasa susah soal kewangan..Selepas ibu meninggal aku lagi mewah..Kata aja apa yang aku inginkan..semua aku akan dapat..Ayah Terima Kasih Banyak-Banyak sebab menjalankan Tanggungjawab ayah dengan sebaik mungkin untuk anak-anak ayah..Kasihmu tidak pernah habis dan tidak berbelah bagi untuk anak-anakmu..Tetapi..Apa yang anak-anakmu boleh berikan kepadamu..Hanya doa sahaja yang bolehku utuskan..
‘Ya Allah..Kau panjangkan hayat Ayah aku..Kau berikanlah kesihatan yang baik untuknya..Kau Limpahkanlah rahmat dan kasih sayangmu kepada kedua-dua ibu bapaku sebagaimana mereka mengasihi aku semenjak aku dapat melihat dunia ini..Kau janganlah seksanya apabila dia disoal olehmu nanti…Dia ayah yang baik buat kami semua.amin!!’
Personaliti ayah aku…
Nama ayah aku:Mohamad Bin Abd.Wahab..
Tempat lahir:Seri menanti,N.9
Umur:Rahsia…tetapi hampir 60 tahun..
Pekerjaan:
Dulu*postman,,,peneroka felda,,,bisnes Zhulian…
Sekarang*bisnes/pengamal perubatan..Colour Vibration Therapy..
Dengan bisnes sekaranglah hidupku melimpah ruah dengan kemewahan..
thankz for everything!!

love u daddy!!

gambar raya dulu's...
Kalau dulu ayah hanya orang biasa tetapi sekarang ayah sudah dapat Prof.Dr.Mohamad..
Siapa tidak bangga kalau ayahnya seorang berpangkat walaupun tidak ditunjukkan dari segi material!!!
Oleh yang demikian…Ayah..I LOVE YOU SO MUCH!!!