My protection!

jangan!!aku takut!!

Kenapa aku rasa cuak sangat ni???
Debar-debar hati aku tunggu result spm yang bakal keluar bulan depan..
Apa yang harus aku lakukan??
Da la aku frust sebab sah-sah aku tak layak untuk sambung belajar kos undang-undang..
ape nak jadi dengan aku nie??
Kalau aku fail ape yang aku nak buat selepas nie??
Kalau ok aku nak buat ape pulak??
banyaknya persoalan dari jawapan..agak-agak siapa yang boleh tolong aku dalam hal nie??
bukan ke diri aku sendiri??
layak ke aku masuk universiti??
kenapa aku jadi macmn nie??
oh,,,Lailatul Badriah..wake up...don't give!!!
omg...memang sengsara bila nak tunggu sesuatu..lagi-lagi tunggu yang kita harapkan yang terbaik dalam hidup kita???
aku nak yang terbaik dalam hidup aku??
kenape>>>
aku tak boleh ke??
Ya.Allah!!bantu aku..aku nak yang the best in my life!!