My protection!

Bye..bye..zaquan Adha!!


Huh!Hah!frust pulak rasanya…Bila..si kacak sudah mendirikan rumah tangga dengan pilihan hatinya..haha
Walaupun tak berapa minat tapi rasa sedih pulak bila dapat tahu dari media yang dia sudah melangsungkan pernikahannya..Siapa dia ni??Huh!berat je mahu taip nama dia..haha
Zaquan Adha…
Eh!Apa kena mengena pulak dia dengan aku kan…buat apa aku nak frust..Asal si pujangga hati masih single..serta solo walaupun usianya makin menjelang dewasa…
Lahhh!Siapa pulak ni??
Hisy..tak tahu ke??
Anuar Zain laaaa..
I kan minat dia..Cett!!
Haha..gila betul..Mujur bukan dia..dari umur aku 4 tahun aku da start suka dengan Anuar Zain..Gila..Lama sungguh!!betul tak??Hampir..14tahun..nggengg~
Haha..dia tunggu aku tu…Ish!!PERASAN kau..huha
Yang Aidil Zaquan ni..Mujur kahwin dengan si cantik..Tak apa..Ayu Raudhah..Take care him untuk aku k!!
Tapi yang peliknya..aku tengok wedding dia dalam majalah..Rozita Che Wan lebih mengancam!!Wah!!siapa kahwin ni??Ayu Raudah atau Rozita Che Wan??Tapi..kedua-duanya memang cantik..Pergh!!Family yang cantik-cantik..Uish!!
Apa hal pulak aku ini??
Wah..sudah start bergosip..Astaga~
Tak apa..Semoga berbahagia hendaknya.. ‘si merpati sejoli’… ‘Bagai pinang di belah dua’..Dari aku dengan si dia..Heh!!bagai kena racun tikus..Mati-mati sebab kemuntahan yang amat dasyat!!bye..bye..!!