My protection!

Dia istimewa...

Hai..peeps..aku rasa ada something change in my life..nak tahu tak…After habis je kertas Ekonomi Asas waktu SPM 20 dis 2010 dulu..Aku terus je capai laptop…Terus je online..sebab da sanggap sangat nak bukak fb dan ym..mana tak nye..Aku tak bukak hampir 2 bulan semata-mata nak tumpu dekat SPM..Hish!!tipu la kau..mana ade ko focus 100%..20%ade la kot..haha..
Then,,online je aku jumpa kat fb..people may you know..Nak tahu siapa aku jumpa..siapa lagi kalau tak Nyot Muhidzir…Sebelum nie aku tak member pun dengan dia..apatah lagi dekat sekolah..Tanpa buang masa..aku pun add dia as my friend..dia accept..Thankz weh!!Walaupun aku tahu dia pernah reject aku..kawan face to face..haha..Padan muka kau!!Tapi aku tak kisah..aku add dia jugak!
Lepas tu..Aku mula follow fb dia sampai sekarang…Hish..mesti ada yang pelik..kalau si empunya diri baca pun mesti dia rasa nak lempang-lempang je aku nie..tetibe aje nak follow-follow dia..haha
Jangan salah anggap dulu..Aku suka baca kat wall dia..sebab dia nie kreatif orangnye..sebab aku memang suka kawan dengan orang yang otak kreatif!!heheh!!then,,ayat-ayat dia buat aku ketawa seorang diri like orang gila kena sawan babi..haha
Apa yang menarik,,photo’s dia..mak ai!!cun weh..
First time aku tegur dia kat fb pasal rambut..dia nak wat rambut macam ade sorang artis omputeh tu..aku kata..ok!mesti cantik..kaler dengan warna pink..haha
Lepas tu..aku terus diam tanpa ganggu dia..
Satu hari tu..dia tag link belog dia dekat fb..  *http://nyottetek.blogspot.com/
Aku pun layan..kelakar..Jadi satu tabiat pulak bukak belog dia..haha..Opss!!
Nampak bodoh tapi nak happy semua boleh jadi..
Hish!!suda-suda..aku bukannya nak cerita kenapa aku nak kawan dengan dia pun..tapi..
Dia nie bagi aku satu perasaan…Yang aku like relationship dia dengan bf dia..loving dorang tu weh..jelous aku!!
Aku yang just main-main je dengan bf aku tetiba aje aku become be serius in relationship with him!sebab apa..sebab hanis muhidzir..So dengan ini..aku nak ucapkan terima kasih la dekat dia..sebab dia aku boleh bukak hati aku untuk si dia..Nampak tak logic kan??tapi tu la relitinya…ngengg~THANKZ WEH..
haha..jelous tol!!sebab korang ..aku dengan  si dia da tak berangin macam dulu!!thankz..sory..copy gambar korang..tag like...!!
*Jangan marah…Sebab aku suka cara kau..