My protection!

RINDU SANGAT DENGAN KORANG SEMUA TAHU TAK??????????



gambar 2010...
party 2010...
k.a.m.i bersatu...berpecah tidak!!

Masa muda….


Sememangnya zaman persekolahan adalah satu masa yang cukup indah untuk dinikmati oleh semua orang.Tak kira sesiapa sahaja yang pernah bersekolah pasti akan terkenang semula peristiwa yang berlaku sepanjang kehidupan mereka..Misalnya,,
WAKTU:
‘lepak dekat belakang kelas waktu cikgu tak ada’
‘borak benda yang tak masuk akal.Mengumpat dengan geng-geng seperjuangan.Bergosip apatah lagi.Bercengkerama dengan pasangan Tak usah cerita’
‘tidur bila cikgu ajar.Cikgu dekat depan macam menyanyi lagu ‘Dodoi anak’..Bila kena ketuk meja baru tersedar’
Zaman ini jugak la yang mengajar kita untuk berkawan..Mana satu harus pilih kawan yang baik atau sebaliknya..Kalau lurus berkawan,elok lah tingkahlakunya tetapi bengkang-bengkok berkawan,sama juga perangai persetan akan keluar.Kalau kata kawan..Semua aku dah kawan..yang baik,yang sopan,yang jahat,yang talam dua muka dan yank lain-lain….
Dari kecil pergi sekolah..Dari tadika,ke sekolah rendah terus ke sekolah menengah dan kini sedang menunggu keputusan SPM yang bakal keluar..Banyak sangat cerita yang tak dapat di ungkapkan..Mana tidaknya,sudah 11 tahun sekolah..sekarang ini rindu teramat dengan nama sekolah..dulu nak pergi sekolah rajin sebab nak jumpa kawan dan boyfriend/girlfriend..Tetapi tang belajar mengelat aku la nombor 1..haha
Kalau kata kawan nie..macam-macam boleh di jeniskan..Definisi kawan ialah teman untuk meneruskan kehidupan supaya tidak keseorangan dan merapatkan saudara sesama kita di dunia agar kita boleh buat baik dengan mereka untuk akhirat….
Apa lagi definisinya..Macam-macam boleh dikatakan…ada tu kawan boleh makan kawan dan sebagainya…
So sekarang ini nak story sedikit budak yang ambik aliran kesusSasteraan melayu,ekonomi asas dan tassawwur islam pada tahun 2009-2010..
Kalau kata budak 4 Rafflesia-5 Rafflesia..Cikgu akan pening kepala..tetapi kalau masalah displin kami jaga!!nak belajar kami memang liat tetapi masalah displin kami agak terbaik sebabnya setiap kelas ada tingkahlaku tersendiri..Al-maklum la..Manusia punya banyak perangai…
Dah-dah..
Nak Start story dah nie..
Dimulakan dengan bismillahirahmanirahim….
Budak yang first sekali nak story…
Nama:
* Razid=bagi tugas memang selalu mengelat tetapi  dia buat jugak…
*Fatin adila=manis orangnya…selalu kena buli untuk tolong Razid..Dia nie ada geng..iaitu Thilagavati,Afiah,Hasfazira..
Sekarang ni nama ikut abjad..Kalau nama first dia la orangnya..iaitu
*Abd.Muhaimin@amin=cerita pasal bola..semua dia tahu…Peminat nombor 1 MU…
*Aqhar=no comment!!!
*Aina=Dia nie..kawan aku yang paling aku sayang..kiranya kami ni best friend forever la…Di mana ada dia,disitu juga ada aku..kami dah berkawan hampir 3 tahun termasuk tahun ni..Macam-macam kenangan manis yang dikongsikan bersama-sama..tak kira susah atau sebaliknya..Then kteorg nie ade persamaan kalau aku ada masalah,dia pun ada jugak..lagi..kalau aku deman/sakit dia pun akan terasa juga..Macam kembar pun ada jugak..tapi dia ni ramai peminat..so tak heran la ramai yang berebut nakkan dia..
*Azmi Saupi@cheng=Dia nie pendiam..kalau first2 dulu dia langsung tak  tegur aku..cakap dengan dia macam cakap dengan tiang…sakit hati je…tetapi sejak nak habis sekolah kitaorang baru rapat…Aku tumpang van sekolah ayah dia…hai,,rindu acik sopi…
*Era@Scha=dia nie memang rapat dengan aku..kira best friend aku..tak banyak cakap tapi garang weh..takut mak cik kalau dia marah…pernah sekali tu dia gaduh dengan junior kitaorang..memang perang habis-habisan sampai ibu-bapa termasuk sekali..haha…Shhh!!!Rahsia…tak boleh cerita lebih-lebih..
*Faris=haha..Anak polis..yang bajet macho…Aku tak berapa rapat sangat dengan dia ni..tapi dia ni selalu kena tegur dengan cikgu sebab asyik berborak aje..padan muka kau weh!!
*Hasfazira=wei…Aku tak berapa rapat dengan kau…so aku tak tahu nak cerita ape pasal kau..sory..!!
*Lailatul=Den la ni..budak yang selalu buat cerita merepek2..Macam sekarang nie…haha
*wanie@nyet=Dia ni seorang yang kreatif..dulu dia tubuhkan satu group PRIENCESS LOLIPOP…Geng aku jugak..best friend…cukup sudaa kawan-kawan aku yang paling rapat untuk kaum hawa…
*Mazlan=sory to say!!wei..better you change ur life…
*Mubarak=Aku paling tak suka dengan dia ni..sebab belagak tak bertempat…sombong angkuh!!bencinya weiiiiiii………..
*Nazrul@yOt=tersengih memanjang…Kawan/adik ipar kepada Aqhar…semoga kau bahagia dengan bini kau tu wei….
*Hidayat=pendiam..tetapi suka sangat kacau orang..hah!!kawan terbaik buat Azmi saupi@cheng..haha
 *Salihin@sel=Seorang yang sporting dan funny…pernah couple dangan athirah…caring dia ni weh..sape nak cari laki meh kenal dengan dia ni..haha
*Amirul sunni=GOOD BOY!!that’s all!!
*Azmil=Budak-budak ni suka sangat kata dia budak sawan..tak baik tau!!
*yazid=Hai,,Yank..haha…selalu gado dengan biela..pasal dia nie..konon-konon hot la tu..haha
*Alif=tersenyummm setiap masa………..
2009!!
*Amirul@mizo=wei..ubah  perangai…peluang yang baik tak akan berulang tiap2 masa..tau tak wehhhhhh!!!!!!!!!!!!
*Fikri=Alahai!!!sory..aku tak rapat dengan kau…tapi kau makin handsome sebab jerawat dekat muka kau makin berkurang..ape rahsia dia..kongsi la sikit wei….
*Syazwan@wan=Apa yang patut aku cerita pasal kau nie ha??
*Ameerruddin=Handsome dia nie wei..like Pakistan…Teruja aku tengok muka dia..dengan hidung dia yang patuk tu…hai..bertuah badan!!
*Amir Asyraf@Gig=Ketawa dia nombor satu..haha…memang best kawan dengan dia ni…
*Fatul=budak yang paling comel sekali dalam kelas…errr…comel ke???
*Hariz=suka sangat gado dengan Rajmah..haha..Lantak korang la….
*Mustaqim=budak Handsome…keding jep~tapi stylo…haha
*Yushaimie@pele=Rambut like ‘Sampaikan lah salam cintaku padanya..’Alleycats..!!!pengemar sukan bola…gi mandi wei..badan kau berbau…!!pakai rexona men banyak2 sikit..mesti kau wangi..
*Yusri@ayush=Budak yang selalu kata aku pendek…TAK SEDAR DIRI TOL!!!!kau pun sama…kelakar watak dia ni…
*Izril=ANTIIZRIL/ISRAEL>>>haha..gurau aje…aku ok la dengan dia ni..kadang2 sakit hati.,..
*Nabila@biela=kekasih sejati….kesian kau..semoga kau bahagia hendaknya…!!!
*Nasharuddin@Nash=geng si Amin dengan pele…Cikgu suka sangat kata dia ni gay boy sedangkan tak pun…nak gurau kasar gamaknya…
*Shazeli=Opssss!!!ANak polis….Sopan santun..No women,no cry!!!because dia anak emak!!
*Afiah=baby face….kalu nak story pasal bf..cerita dekta dia…Doc.cinta…jumpa dia k..no dia 017….
*Aidil=Taiko Kelas ni..Jangan main2…
*Athirah@Kak Long=Taiko sang Hawa…Tak takut pun…
*Nazurah=berangan nak dapatkan David Archuleta….Harap2 impian kau tu tercapai la hendaknya…
*Natrah=Ganaz…suka kacau atikah yang suka melatah tu…
*Raja=Amboi…Amboi…Amboi….Ramai pakwe ye??
*Rajmah=Kakak sorang nie..memang suka sangat tengok cerita korea..Baca Novel Dan berangan..Tapi dia ni Nice person..Very Sensetive..
*Thilagavati=Seorang je india dalam kelas…tapi dia nie ok…
Semuanya ada 15 orang gadis…dan lain-lain men….
Huh!!lenguh sudah jejari aku nak menaip..tu la antara 43 orang yang ada dalam kelas sepanjang 2 tahun tu…
Lupa pulak…cikgu kelas..Always bertukar2..form 4..cikgu Norhayati Ahmad..Form 5..Cikgu Zainah…
Ok la…setakut itu aje…papai~

RINDU SANGAT DENGAN KORANG SEMUA TAHU TAK??????????