My protection!

Boys Terbaik Dari gurun!!

Hye...Hye...hey… Aku tak percaya cinta!Wah…Tetiba je masuk lagu kakak den niyh..Apahal!!Saje je kotttt…
Ok..sebelum tu…
Assalammualaikum!

Orait!setoly hari ini mengesahkan tentang..
“Sahabat Lelaki Dunia&Akhirat”
Wah!prajudis betul!!
Jap-jap..Mau jemput masuk bulan februari… “Hai!!Welcome to my life”..Tak lupa jugak.. “Selamat Tahun Baru Cina”..Well!!Takut lupa nak wish…hehe~
Sudah-sudah..jangan buang masa…
Aku ada kawan..Semua ada kawan kan??so,Diam!
Kawan yang aku maksudkan ini..Dia sepesel sikit..
Kenapa??sebab dia bestttt!!tak lah..tapi..kawan nie more than kawan..i mean..Sahabat/teman baik..Kita nak berkawan mesti pilih betul-betulkan..So,Hari yang mulia ini..Nak story la sikit..kan..kan..Pasal kawan sejak sekolah rendah..Sekolah menengah rendah hingga sekolah menengah tinggi…Heh!
Tapi..
This about boy friend..
Ok!fahamkan??!!

Firstly..sejak sekolah rendah..Kami sudah rapat…Kalau di ikutkan this boy pernah couple dengan aku..Hisy!!cerita lama..tak usah story lebih-lebih..But..walaupun kitaorang dah lama putus tapi..kita orang masih kawan..Bukan sekadar kawan biasa tetapi kawan baik…Ala,,yang korang heboh-heboh BFF tu..Nie la..!!
Ok!Nama dia..Muhammad Shakirin Bin Khamis..
Apa-apa story mory..problem semua kitaorang kongsi..termasuk la hal keluarga..dan..percintaan..
Wah..Wah..jangan jelous to si dia…Kami Cuma kawan baik until now..Family dia pun ok!Dia ni Handsome kot..sebab tu la dia special..haha
Merepek suda~
Tapi sejak kebelakangan ni..Kita orang da lama tak text..Fb pun dah jarang-jarang!!Mana taknye..Masing-masing buat hal sendiri..Masing-masing sibuk..Aku sibuk Dia pun sibuk!!Hm..nak buat macam mana dah dia kejekan!!Siap kena ragging lagi dengan senior!bagus-bagus!!kerja kuat-kuat kumpul duit..beli Motor idaman kau yang kau cerita dekat aku tu k!Apa-apa pun..Aku redha je la…asalkan dia tak lupakan aku!!
my_hans_shah93@yahoo.com

pic raya 2010 dekat rumah aku!!
Ok!Second!!Masuk sekolah menengah dekat SMK DATO’HAJI ABD SAMAD!
Kawan lelaki terbaik,Jatuh kepada..Mohd Iskandar Arash..
Wah!Dia pun dah buat hal sendiri..Tapi kalau free memang text or fb hari-hari..Sekarang je..Dah tak berapa sangat..
Huh!dah la..
Kalau cerita memang tak habis..
arashiskandar@gmail.com
ini lah Arash!!


Third!And last zaman sekolah!!Dia nie Semasa sekolah Menengah SERI PAGI!
Nama Mamat nie..Muhd Yazid Bin Yassin!
Kitaorang memang rapat dekat sekolah..
selalu gaduh dengan biela pasal dia..haha
baik punye wokkk~
Family dia pun ok..Mak dia masak sedap weh!!"Wei..wei..jangan lupa ajak aku pergi rumah kau raya tahun ni ok! haha"
Tadi..aku jumpa dia dekat Giant...Kerah tenaga Mop lantai KFC tu ye, bang!haha
Bagus-bagus..Kerja kuat-kuat.."Ti aku datang..pau kau!!Heheh!"Tapi..tadi aku nak tegur kau..di sebabkan kau tekun sangat mop lantai..Tak jadi aku nak tegur..huhu
Sudah-sudah..penat nak story mory lebih-lebih..yang pasti..3 orang nie la sahabat terbaik dari gurun yang pernah aku jumpa..dah la..Tah hapa-hapa aku taip nie…Yang pasti..Aku Rindu Korang Weh!!
facebook.com/YazidYasin
Yazid..!!acting terbaik!!
‘Kawan hanya semasa kita senang..tetapi Bila kita susah kawan lari..Lain dengan Sahabat..Bila senang dan susah..k.a.m.i tetap bersatu hati!’
Dalam konklusinya,Shakirin,Arash,Yazid..Kau kawan aku!!BFF selama-lamanya k!!
Sekian!
*nanti story pasal sahabat terbaik bagi kaum hawa pulak!!