My protection!

6sixth sense...


Hey..Hey..Hey..Lailatul Badriah Belog hari nie mau story sikit..Apa cik Laila nie suka?
Nie bukan Pasal Boyfriend..makanan kesukaan ataupun benda yang bukan-bukan k!!
Tapikan..
Nie pasal kesukaan dekat sebuah kumpulan nie..

Dalam cuaca yang agak sejuk dengan hujan dan petir berdentum-dentum dekat luar tu ha..Aku mau lerr..kongsi kongsi dekat blog aku nie pasal penyanyi..Artis berkumpulan..Ulang balik..*Artis berkumpulan..Artis kumpulan yang aku suka..yang aku maksudkan ialah Sixth sense..
Korang mesti tahukan kumpulan sixth sense nie??
Siapa tak kenal baik terjun lombong je weyyyy :) haha..

Kumpulan nie tiada tandingan dengan kumpulan kumpulan yang lain tu..hah!betul ke ayat aku nie??Hm,,Diaorang semua kalah dengan sixth sense nie sebab kelunakkan suara si Adi Priyo..Then,,Ketajaman rambut wan..Yang pacak tu..Kalau jatuh cicak mati agaknyerrrrrr...!
Ayoy yang kelakar tu..haha -___-
Macam aku kenal aje dengan Ayoy nie en..(poyo aje)..
Gjie dengan Airbone pun tak kurang hebatnya untuk kumpulan nie..

Dulu..Aku tak suka dengan kumpulan nie..Sebab lagu first dia..yang ala ala gedix tu..Yang Hari ini dan semalam..(macam tu kot tajuk dia en)..
Tapi bila jerr Tak bisa memilihmu tu berkumandang dekat radio..Aku mula jatuh cinta..
Serius..Jatuh cinta..!!

Antara lagu lagu diaorang yang best best dekat hawa telinga aku nie;;; 
Tak bisa memilihmu..
Tanpa..
Maafkanku..
Khatimah cinta..
Cinta sempurna..
Sepi..
Menyesal..
Long distance..
Dan lain lain..Kalau senaraikan memang berjela-jela lah story aku hari nie..Di sebabkan aku teramat malas nak cerita lebih lebih so..Entry kali nie pendek aje la..

Sebelum terlupa..pandai Ain Maisarah..Cipta Reka cerita pasal sixth sense nie..Sampai aku pun beria-ria dan layu jerr nak beli novel yang agak nipis tapi mahal tu..harga dia RM18.90 tak silap aku..Tapi..aku tak kisah..Kata minat kotttt…Tapi..siut jerrr..Aku beli buku nie tahun 2008 dulu..tapi aku baca lepas SPM…Memang gud betul!!Siapa tak beli..memang rugi..Haha
Promote secara sukarela pulak aku nie en.. :) haha

Ok!Seterusnya..Lagu tanpa tu..Pernah menjadi lagu Fav aku dulu..Sebab apa..Sebab Bf lama aku dulu minat lagu tu..haha
Wah!!ramainya Bf ko weyy..haha
Huhu..stoly lama...
Bila dia tak ada..mesti sunyi gila..lagi lagi waktu tu dia kena duduk hospital sebab dia ada konflikasi buah pingang..Hisy,,rindu pulak dekat dia..si empunya diri..Mohd SyahRizal..Huhu..harap harap dia happy larr..Bahagia dengan couple yang baru…dan..bla..bla..bla..
Huh!cukup setakat nie jer..
Sekian,,
Terima kasih!!+__________+