My protection!

Oh!! Impian????

Hye..Entry kali ini pendek jerrrr..Semalam aku berangan..Hampir termimpi putera raja datang bagi cincin..Datang untuk melamar..Eceeehhh!!Berangan kau!!!haha..
Walaupun aku tak minat nak pakai barang kemas tapi bukan kot tak ada langsungkan..
So..
Siapa siapa ada hati dengan aku..Aku minta tolong ni..Tolong sampaikan hajat aku..Belikan cincin??
Puih Liss..???
Aku nak sangat sangat!!Nanti aku akan setia dengan kau!!haha
Cincin untuk kahwin of coz habib jewel k!!kalo tak..Tak nak kawen dengan ko!!!
Poyo jerr..Bagi cincin terus nak setia sampai mati..Itu ayat pujuk rayu jerr(cayo jerr la kata aku tu)..
cincin nie..Aku nak sekarang boleh??Aku nak ada tulisan kat dalam cincin tu!!
Ok!!serius nie..Nak sangat sangat!!tolong sampaikan hajat tuan puteri nie ya..!!
Ucapan Terima kasih dihulurkan..!!
Entry yang paling merepek!!