My protection!

tahun 2011..


Assalammualaikum,,
Hye,,,
2011??
Tahun Arnabkan??
Ya,,kenapa??
Boringnya tahun ini..Serius!!Tahun ini banyak sangat kebosanan yang harus aku hadapi..Kenapa ek??Sebab kengkawan dah tak ada dekat sisi kottt..kalau tak mesti kecoh,kepoh,gelabah je dengan dowang..Boring sungguh rupanya tak ada kawan ini..
“Wei,,Meh,,sini..duduk dengan aku..Aku boring bhai tahun ini..Boring sungguh,tahu tak??”
Hilang brutal Si Leyla ni..Hilang rockstella dia..Mana taknya kan..Nak menyanyi berserta memekak tak terkecuali terjerit jerit en..Siapa nak teman aku???Dah tak ada dah..huhu
Hilang gelabah dia,,Hilang mulut macam petir dia,,Hilang perangai hodoh dia..
Mana po e eh semua tu??
Boring larrr semua tu tak ada..
Hilang zaman jahiliah!!Zaman kegemilangan..Hilang huhahuha…
Kini..
Cik leyla..Sungguh baik!!
Duduk ontok-ontok..Dah tak boleh nak gedik gedik..
Nak cuci mata pun dah tak boleh..Kalau tak..Pak we orang pun aku nengok..Gasak kau perempuan..Asal??jelous??Nasib arrr…
(kalo cayo..Kau terperdaya..Aku tak pernah buat macam tu,,just tunjuk gangster jerr)..haha
Hilang semua tu..
Setahu aku lah kan..Aku ni suka membaca..Serius!!Tapi buku sekolah hampeh ar an aku nak baca..sebab tu ar aku tak pandai..kah kah kah(ngaku pun)
Apa aku nak buat 10 bulan akan datang nie..Dok melangok jerrr??
Boring bhai!!
Nak lepak..Sory..Aku tengah kekeringan taramat sangat sangat..Dah sanggap..!!Duit tak ada..kering jerrr purse tu..like kemarau!!Sekering Negara China yang tak ada air tu!!
Kan bosan duit dah la tak ada..
Then,,tak boleh nak buat itu ini..
Hampeh tul!!
Tak suka tahu tak??
Nak berubah boleh tak??
Pless..
Nak berubah jadi yang lebih baik..
Eh,,Tiba tiba jerr..Aku dapat idea..Aku nak mencari identity diri.. ok tak??
Hmmmmmmmmmmm…..(sedang memikirkan sesuatu)
Sekian~

Bak kata Cikgu Aishah..Guru kaunselor yang teramat dirindui..Ecehh!!
“Kita akan bosan kalau kita tak buat apa apa..Dan tak minat nak buat sesuatu perkara..sebab tu lah..kita kena gunakan masa dengan sebaik baik mungkin..Jangan sia siakan masa kita untuk benda yang tak penting dan buang masa…..”
You..True teacher..
Ini..Ada lirik lagu maher zain..