My protection!

huhu...*______*


Tolonglah pergi air mata..Tolonglah pergi kesedihan,kesepian,kesunyian..Tolonglah pergi rindu..Pergilah jauh jauh..Tolong..!!Aku minta tolong sangat sangat!!!

Aku rindu kau..kau..kau…dan kau..SUMPAH aku tak tipu!Aku rindu kenangan kita..Tolonglah datang balik Memori tu…Tolonglah..Ia sungguh bermakna untuk aku..Tapi,,Aku tak tahulah sejauh mana semua ini untuk korang..korang..korang semua..Aku rindu sangat sangat!!

Firstly,,Tadi..entah kenapa tangan aku nie gatal sangat bukak laci keramat aku tu..Laci yang banyak sangat Memori di dalam tu..Aku jumpa..Aku jumpa balik apa yang aku simpan selama 5 tahun ni..Antarannya Majalah..diary..kertas kertas..kad yang korang korang bagi..hadiah..Macam macam lagi lahhhh!!!

Majalah!!Majalah permata…Kenangan dekat sekolah..Rindunya dekat cikgu cikgu dekat sekolah tu..Cikgu Rosli,,cikgu Puat,,Cikgu dan cikgu..Cikgu yang banyak mendidik diri ini..Jadi kaum hawa yang baik..Jangan nakal nakal..Dekat cikgu Rosli..Rindu nak tolong cikgu uruskan atlet sekolah..Uruskan sukan..Uruskan majlis..Urus itu ini..semua lahh..Rindu sangat sangat tahu tak cikgu..??Cikgu Puat pulak..Rindu dengan lawak cikgu..Lawak kadang kadang over..Tapi sungguh mengelikan hati..Tak kurang jugak cikgu umpama cikgu sejarah..Sedangkan cikgu ajar science!!Banyak yang kita kongsi..Cikgu..Boleh tak kita undurkan masa??Boleh tak cikgu???Tak kurang  jugak dekat semua cikgu cikgu yang pernah memberi jasanya..untuk anak didiknya ini..Yang nakal..Wat wat bodoh jer bila kena tegur..!!Cikgu..Saya rindu semua tu!!Tolonglah faham!!
Sekolah..Buku permata banyak cerita tentang kau…Aku tak sabar nak tunggu buku permata yang baru..Serius..!!Aku memang tak sabar!!Majalah Sekolah tu..Ada gambar..Gambar yang dah ada dekat hati..Yang dah di gam terlekat di akal fikiran..Maaf!!Hari ini..Mood aku rasa nak pergi balik ke sekolah..Pakai baju sekolah..Sampai kepam!!Sampai baju sekolah dah tak jadi baju sekolah!!Beg sekolah,kasut  sekolah yang dah rabak tu,,pensel box aku yang penuh dengan pen tapi aku Cuma pakai 2 batang pen jerrr,,buku sekolah..Buku teks yang amat seksa bawak ke hulu ke hilir..Mana kau!!??Aku nak pergi sekolah ni..Aku teringin nak buat macam tu balik!!Tolonglah faham!!
Diary..Tah apa apa aku tulis dalam badan kau..semuanya pasal kenangan!!kenangan pahit..kenangan manis..semua ada dekat dalam badan kau..paling banyak cerita pasal Azmi Naquib..Sebab aku cinta sangat dekat dia..Hisy,,Rindunya dekat kau..SUMPAH!Aku tak tipu..Aku rindu kau..Tapi kan..Aku kan dah janji dengan diri aku..Aku nak lupakan kau…Maknanya..Kau dan aku haruslah ada benteng supaya mudah untuk aku melupakan diri kau yang sungguh bererti untuk aku ketika dulu..Sekarang..Aku happy dengan Syamsul Shamil..Walaupun aku tak kenal dia dari hujung rambut hingga ke hujung kaki..Tak apa..Perlahan lahan aku akan kenal dengan dia jugak…Buat apa aku nak sakitkan hati aku..Betul tak???
Kertas kertas..Semuanya bermakna untuk aku..Walaupun aku tahu..kalau koyak tak ada makna buat orang yang tak pandai hargai!!kenangan semua tu..semua dah terselit..Dah di lipat dengan sungguh kemas..
Kad..Kad…kad..Siapa rajin bagi aku kad nie??Ok!Kad..1 je..untuk bufday aku..Itupun  dapat dari Aina syafiqah..Terima kasih sangat dekat kau ya..Aku harap tahun nie..Aku dapat lagi..Harap harap adalah yang sudi…Ok!kad lain..semuanya kad raya..Kad raya paling lama aku simpan iaitu daripada Syakirin.. “Syakirin..Kau ingat tak?Kau pernah bagi aku kad raya..benda tu dah tersedia tertulis..Macam ni!!
Kuharapkan ketulusan persahabatan
 diantara kau dan aku akan berkekalan hendaknya..

Biarpun mungkin pada suatu masa nanti
 ada diantara kita yang akan berjauhan jaraknya..

Kerana nilai sebuah persahabatan tidak pernah
dibataskan oleh jarak dan waktu..

 Itulah yang aku rasa sekarang ini..Semuanya makin jauh dengan aku weyy..Korang..korang..korang semua makin jauh dengan aku..Aina syafiqah..Thankz ye..Untuk segala galanya..wei..sejak dah tak sekolah ni..solat aku tunggang langgang..Aina..Siapa nak tegur aku??Kalau dulu..Kau selalu tegur aku..Seolah olah kau lah ustazah yang ada ph.D tegur aku dengan ceramah yang berjela jela..Sampai aku tak sanggup nak dengar!!
Gila betul!!kalau aku jumpa kau nanti..Aku peluk peluk kau weyy..Kau nak peluk aku balik tak??kitakan kembar??Bukan kot kau tak nak peluk aku balik??Aku tak kira aku peluk kau jugak kalau kau tak nak!!!dan Kad kad lain lah..Semua ada lagi..tangan aku tak mampu nak buang semua tu!!
Hadiah!!Farhana..Aku Masih simpan Pensel box Detektive conan tu..Kau memang memahami aku..Kau memang tahu tu katun yang aku minat..Minat teramat sangat…Nadrah..Aku masih simpan lagi cenderamata yang kau bawak dari Sarawak tu..Hadiah dari Siapa siapa lagi..Akupun tak ingat siapa bagi aku..heee~
Conan...Cenderamata!!
Yang pasti sekarang ini!!

AKU RINDDDDDDDDDUUUUUUUUUUUUUU SETENGAH MATI DEKAT KORAAAAAAAAAANG!!!!!!

Tu je lah cerita aku hari ini…Kalau aku cerita lebih lebih karang..Bengkak mata aku..Lenguh jari jari aku..ok..ok..setakat tu je…^____^..papai~