My protection!

Macam aku punya sorang...

under control..president Mesir Baru!!

Family i k!!

semangatnyerrrr~

kalau boleh niy semua aku punya...

penuh selera...jom makan!!

berlumba lumba..like ikan lumba...

erkkk..kenyang!!

selepas makan!!tembamnyer!!

Tajuk utama berita hari ni...

Atas kejatuhan Hosni Mubarak…Rakyat mula bersorak kegembiraan dan berpesta..Seolah-olah perang yang diadakan selama hampir 3 minggu  itu tidak wujud sama sekali…(Mulerrr dahhh..Berita utamanyerrrrrrrrr):) hehe


Haha..Siapakah dia….????heeeeeee~
Aku termimpi semalam..LAILATUL BADRIAH BT.MOHAMAD bakal dilantik menjadi president yang baru..eceehhh!!Perasan kau.. “_____”..Haha…
Oleh yang demikian,,Untuk merayakan pertabalan aku tu..Semalam bersamaan 12/02/2011 aku pun mengajak larrrr family aku pergi makan Nasi arab dekat Damsyik..Sempat aku pergi Mesir semalam…haha…Apa lagi en..Bertalam-talam larr orang belanja aku makan semperna nak merayakan pertabalan aku..Cetttt~(penipu besar)Cayoooo je la cerita aku niy…Bagi aku Senang
hati sikit en:)haha
 Malaysia punya PM akan berterusan  Lelaki..tapi en..Agak agaknya mesti berpecah belah Negara tu kalau aku pimpin…Sedar la sikit..kau tu perempuan!!! Ikut Islam..Lelaki wajib jadi ketua..
PERSOALAN!!???
“Hah!!nie yang aku malas nie..Kalau asyik asyik kaum adam aje bila la kaum hawa nie mau maju??????”
Biarkan dia..Tanpa jawapan!!
Tapi..
Aku ada lerrrrrr gambarnyeeeee pergi makan Nasi Arab tu…
Pasal makan tak boleh tipu..Wajib kasi tahu..haha
Heh!!
Tak derrrr laa….Tu bukan story yang mau di ceritakan!!!!
Tapi…
Jeng..jeng..jeng…
Mengenai..Velentine!!!
Hehe..
Esok aku sambung!!tu pun kalau aku rajin larrrrr…papai~